torsdag den 30. juni 2011

Strikkepinds-broche........

Jeg har set de mest vidunderlige strikkepinds-brocher på bloggen: Knapnok. Dem var jeg da nødt til at prøve at lave et par stykker af, så jeg har været på jagt efter gamle aluminiums strikkepinde i genbrugs-forretninger.



Jeg fik hjælp af min far, men der var desværre en del som gik i stykker. Havde specielt glædet mig til at lave en broche af, de blå strikkepinde med prikkerne på.



Det blev alligevel til nogle flotte brocher, som jeg er super glad for at have lavet. Skal helt bestemt prøve at lave nogle flere brocher, så nu skal jeg igen på jagt efter flere aluminiums strikkepinde i str. 2 og 2½.

7 kommentarer:

  1. Hej Gitte.. hvor er de fine.. I kristrup har de en del strikke pinde - hvis du kommer på de kanter..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Hvor fint! Dem har du lavet virkelig flot. Og mange tak for den fine omtale af Knapnok. Her hos os er det også manden i huset der bukker, nemlig Mikkel. Og ja, mange af dem knækker nemt. Vi køber helt pind 2, da de har en tendens til at holde bedre.
    Glæder mig til at se flere bukninger fra jeres hånd :0) - god fornøjelse.

    Mange hilsner Knapnokteamet Louise og Mikkel

    SvarSlet
  3. Hejsa Louise :) Jeg syntes de er super fine dine strikkepinds-brocher og måtte bare prøve at lave sådan nogle. Nu skal jeg på jagt igen, efter nogle i str. 2 så de ikke knækker så nemt.

    Hejsa Iben :) Hvor er det henne i Kristrup?

    Kh Gitte ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine! Man kunne også sætte perler eller andet pynt på;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. En skam de prikkede ikke lykkedes.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...