onsdag den 16. maj 2012

Billeder fra blogtræf og mine nye smykker.....

Sponcergaver og mine kreative ting, som jeg fik lavet.

Mit navneskilt

Det var en super god dag til blogtræf i Aalborg, og jeg var helt kvæstet, da jeg kom hjem. Jeg startede med at lave et penal-hus ved Morskaber´s workshop og Hurlumhejhuset havde work-shop med at lave cake pops. Jeg fik lavet nogle armbånd i Bilgaardkreative´s smykke-værksted. I læderværksted hos Tid til mor fik jeg lavet til 2 armbånd af læder, og hos D´jo Hanne kunne man lave Zines. Jeg vandt et fint tørklæde fra DALIA i Aalborg. Der var også salgsboder med masser af fine ting. Jeg fik købt et par fine øreringe af Hos Menanne og en supercute ræve-halskæde af Hjemmebacht. Mette med bloggen Hjemmebacht, har faktisk også en læker give-away igang på sin blog. Jeg bestilte den sødeste polet-ring af Frøken Fill, som hun var så sød at tage med til Randers, om søndagen til mig :)

Hækling og penalhus ved Morskaber og salgsboder.

Cake pops ved Hurlumhejhuset.

Læderærksted v/Tid til Mor og smykkeværksted v/Bilgaardkreative

Zines ved D´jo Hanne og smykkeværksted v/Bilgaardkreative.

Mine ny indkøbte smykker, som jeg faktisk ikke har haft af siden.

4 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne ting du kom hjem med.. Her tænker jeg jo på de du selv fik lavet.. Godt gået..

    Dejligt at høre at du havde en dejlig dag.. Det gør mig glad..

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en dejlig dag og jeg fik lavet nogle fine ting. Endnu en gang tak for dit store arbejde, for at vi skulle få en super dag :)
      Kh Gitte

      Slet
  2. Det har godt nok været en super dag:)
    Flotte ting du kom med hjem,både gaver og det du selv fik lavet.
    Tusind tak for din stemme :) Den er jeg MEGET glad for:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at du vinder ;)
      Og ja det var en god dag i lørdags :D
      Knus Gitte

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...