mandag den 17. september 2012

Øvelse gør mester og store fødder........


Jeg vandt jo den give-away der var hos Passion 4 Polish, med alle de super fine ting til Nail-art. Og jeg øver mig og øver mig !! Det er mega svært og det er ikke alle forsøg, der er værd at tage billeder af :) Jeg har også fundet ud af, at man IKKE skal tage neglelak på 1½ time før man skal i seng, det giver pudeaftryk i neglelakken ;)


Jeg deltog også i Bettina Holst´s give-away en kurv med 17 gaver og hvor man kunne vinde en ekstra præmie, hvis man kunne gætte vægten på kurven. Det gjorde jeg og mit gæt var 3,7 kg, som var det rigtige svar !! Bettina har sendt nogle fine små billeder/postkort af hendes fine værker. De er super flotte og skal op at hænge på mit krea-værelse. Der var også et par klip-klapper med i pakken. Men ak jeg har alt for bredde og store fødder ;) De må gemmes til Sascha engang kan passe dem.


Og velkommen til nye læsere :) og til de faste læsere, vil jeg gerne sige tak for jeres tålmodighed ;) Jeg har ikke været for meget på bloggen og har også et indlæg med den ½ pop-tabs, der hænger i bremsen !! Jeg er ikke så kreativ som jeg gerne vil være, jeg har ondt i mine arme og kan desværre ikke holde til det jeg gerne vil.

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte.
    Du er en heldig fis,at du har vundet sådan nogle fine giveaway.Men kan se at du har så meget, at du kan dele med din søster :)
    Det bliver spændende og se hvor mange fine og forskellige negle du får lavet :) Men jeg har en klage...jeg kan ikke se dine fine negle,billederne er for lille. Det må du gøre noget ved,for det hjælper ikke,selvom jeg tager mine briller på :)
    Knus Søster

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søs :)
      Vi må gå helt amok, når I kommer hjem til jul, med at lave negle :)
      Billederne bliver altså ikke større, så kan man bare se alle fejlene :)
      Jeg øver mig jo endnu.....
      Knus mig <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...