torsdag den 28. april 2011

Award.....fri.....blog


Jeg har fået en Award af Iben og den er jeg rigtig glad for :o) Men jeg har det ikke så godt med at vælge nogen frem for andre, så jeg er blevet en Award-fri blog nu. Dog vil jeg gerne dele 7 ting med jer, for det syntes jeg er meget sjovere....
1. Jeg elsker at sortere især mine knapper, mit garn, mit tøj, o.s.v.....
2. Jeg er vild med at hækle og men ikke så godt til at strikke.....
3. Er mega dårlig til at rydde op.........
4. Elsker at lave kreative ting og hader at lave mad......
5. Er til alt det usunde som chokolade, is og slik, det kniber mere med de sunde ting....
6. Jeg hader at skrive ansøgninger, som man skal rigtig meget som jobsøgende....
7. Har altid ønsket mig et lang krøllet hår, men har fint tyndt glat hår....

1 kommentar:

  1. Dejligt med orden i knapperne,syntes jeg kan kende nogle af dem :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...