fredag den 1. april 2011

Nederdel med stjerneblomster....


Min nederdel har fået stjerneblomster syet på. Jeg har arvet en masse gamle duge og løbere, og der var der en dug som var i stykker. Den har jeg klippet fra hinanden og syet med zigzag-sting hele vejen omkring hver blomst. Jeg fik også en masse hækle-opskrifter og broderi-mønstre. Der har jeg fundet opskriften, som dugen er hæklet efter. Kan desværre ikke se hvor gammel den er, det kunne ellers have været sjovt. Jeg er ved at lave det helt store gennemgang af mit hobby-værelse. For hver gang jeg finder en ny hobby, som jeg får lyst til at prøve, kommer der bare flere nye ting ind. Og det er så nu, at der må noget ud, så jeg kan få plads til nogle nye ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...