lørdag den 10. marts 2012

WOW...........det er min dag i dag !!

Se lige det her kort, det er fra Gitte.


Jeg har modtaget min pakke i dag. Det er en blog-candy, som jeg har vundet fra Gitte´s scrap. Sikke nogle mega seje ting der er med, og jeg kan bruge det hele. Gitte har faktisk kun lavet scrapbooking siden maj sidste år. Tag et kig på hendes blog, hun er meget dygtig. Jeg finder det meget inspirerende at kigge på hendes ting. Jeg var sammen med de piger, som jeg er begyndt at scrappe med i torsdags. Der blev vist alle de ting, de havde købt i Ejsing. Næste gang vil jeg gerne med, dog skal jeg vist til at spare sammen allerede nu.


8 kommentarer:

  1. Sikke dog en lækker pakke og få fingre i, du er bare heldig, jeg får nok lov og kigge nærmere på tingene når vi mødes :) og du har ret Gitte er bare super dygtig, der henter jeg også meget inspiration. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager pakken med næste gang vi mødes, knus Gitte

      Slet
  2. Sikke en fin pakke. Den ser rigtigt god ud. Og hvor er din blog blevet flot, ja det var den også før men lidt forandring er jo dejligt nogen gange.
    Jette.(den kreative tante)

    SvarSlet
  3. Sikke dog en masse fine lækre ting...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det og jeg er også rigtig glad for dem, kh Gitte

      Slet
  4. Ej hvor har du fået en lækker pakke.Jeg kan se at der er nogle af tingene, du absolut ikke kan bruge.....men det kan jeg :) Thiii,en misundelig søster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søs, du kan måske godt få en lille ting eller to, ellers så må vi jo bytte med det pinke garn. Knus mig ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...