tirsdag den 31. maj 2011

Min Pude :)


Så fik jeg min allerfineste pude fra Sine. Den er nu placeret i min nye gyngestol og der står den fin og flot :) Jeg glæder mig til at få et par dage fri og forhåbentlig lave lidt kreativt. Det kniber med at få overskud til det i hverdagene, og de sidste par weekender har været fuld besat. Jeg vil så gerne have gang i hæklenålen og lave min frø. De specielle reptil-øjne fik jeg af min søster fra Østrig, i sidste weekend da de var hjemme. Jeg skal nok vise det færdige resultat her på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Hvor blev den fin.. Og passer jo fint ind..:0)

    SvarSlet
  2. Er hvor er den bare fin,og lækre farver :) Jeg får jo helt lyst til at støve symaskinen af :)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se din frø :) Gad vid om min nogensinde bliver færdig..
    Her hos mig står den på snotugler og p-pille pingviner :))

    SvarSlet
  4. Hejsa Søs ;) Har du sendt den snot-ugle til Sascha? Ja, jeg regner med at få startet på min frø snart. Håber du snart finder fejlen i mønstret, inden jeg kommer dertil, hvor du gik i stå :)

    SvarSlet
  5. Hej Gitte! Du har tidligere vist nogle tasker i flet af genbrugsmaterialer. Den i sølv og hvide farver - laver du den på bestilling i aftalt mål og med lang rem og hvad tager du for det? Hvad er den lavet af?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...