mandag den 21. oktober 2013

Ny e-bog har set dagens lys......



Jeg har i samarbejde med Tina Dalbøge lavet en ny e-bog om at flette stjerner. Du kan læse mere om den lige her ved Tina. Den kan købes her i hendes Kreahobshop.dk og da det er en e-bog sparer man porto. Den kommer på mail som PDF-fil og kan ses på computer eller Ipad.



Disse flettestrimler er brugt i bogen: Bremen 15-25mm, Copenhagen 15-25mm + 40 mm, Paris 15-25mm, Oslo Nature 15-25mm, Guld 25mm og genbrugsflettestrimler i 15mm
Jeg er så glad for at bogen er kommet på gaden, og jeg håber at den bliver taget godt imod ;)

2 kommentarer:

  1. Det er så smart med en E-bog,super god ide,håber i får solgt en masse :)
    Jeg tror snart jeg må tage mig sammen, til at prøve at flette de fine stjerne. Og hvis det ikke lykkes, må jeg lave en bestilling hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Søs :)
      Selvfølgelig skal du da lave nogle stjerner, det er nemt ;)
      Klem ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...