tirsdag den 15. marts 2011

Genbrugspunge...



Her er så de små punge, jeg har lavet af mælke- og juicekartoner. Jeg elsker genbrug af de ting, som vi normalt ville smide ud. Jeg har brugt Helenes super side: genbrugblirguld.blogspot.com og har også søgt på nettet og you tube. Jeg har valgt at vende nogle af dem om, så får man en i sølv farvet i stedet for. Nogle er med tryk-knapper og andre med skrue-låg. Når ungerne skal til børne-fødselsdag, og de skal give penge i gave, så bruger vi en genbrugspung.

1 kommentar:

  1. haløj...

    De er sjove.. Havde vi dog bare masser af tid, kunne du da godt gi et lille tip om hvordan disse bliver til, når vi mødes på blogtræf..

    Glæder mig, og til at følge med på bloggen, her..

    Lone

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...