mandag den 7. marts 2011

Igang....

Her på bloggen vil jeg vise mine kreative ting.  For tiden er det flettede kaffepose-tasker og kurve jeg prøver kræfter med. Jeg har samlet kaffeposer i et helt år og har fået hjælp fra venner og bekendte. 2 store kurve og en hel del tasker er det blevet til. Jeg har fundet stor hjælp på denne side: genbrugblirguld.blogspot.com Super god blog Helene har lavet der. Det var faktisk den første blog jeg fandt og hold da op, hvor har jeg fundet mange siden. Det vrimler jo med alle mulige sider, idéer, opskrifter, og en masse indtryk. Jeg får lyst til at prøve eller lave alt det jeg ser.

1 kommentar:

  1. Hej søde.

    Super flot blog du har fået lavet :)
    Glæder mig til at følge med i,hvad du får lavet af flotte ting.

    Knus Søster <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...