tirsdag den 15. november 2011

Brev fra Holland.....

Jeg har fået brev fra Dorthe med bloggen rumpetski, hun er for tiden i Holland og manglede en kreativ-julebog fra Netto. Den tilbød jeg at købe og sende ned til hende. Jeg fik et helt chok, da jeg gik på posthuset, hele 55 kr. kostede det at sende et brev til Holland.


I brevet fra Dorthe er der lækker papir, hollandsk the, bogmærker og nogle super søde fane-blade. Bogmærkerne og fane-bladene har Sascha sat sig på. Det fine papir tror jeg skal bruges til en sættekasse og så skal jeg selvfølgelig nyde the´en......... :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at gaverne kunne bruges af jer begge to! Og dejligt at du ville hjælpe mig! Bogen er rigtigt skøn:-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det en fin gave du har modtaget.Er helt vild med papiret :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...