mandag den 28. november 2011

Julemarked........

Jeg har været ude til julemarked i denne weekend med mine ting. Der var ikke det store salg, men folk syntes at, det var nogle fine ting jeg lavede. Så jeg har lovet mine børn og mig selv, at det var sidste gang. Det tager for lang tid at sidde og lave ting til at sælge. Mon ikke jeg kan udstille mine ting istedet for, et eller andet sted. Måske bare vise det frem her på bloggen....  :)
Jeg har fået min hæklebog fra Hæklelogen. Nu skal jeg så finde ud af hvad jeg skal lave, måske den trekantede krave....

1 kommentar:

  1. Hej Gitte.
    Det er da dejligt at folk kan lide,dine fine hjemmelavet ting :) Men kan godt forstå, hvis du ikke tager af sted næste år.Det er et stort arbejde og forberede sig.
    Glæder mig til at se hvad du får lavet fra bogen,måske den hæklede trøje som er i bogen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...