tirsdag den 8. november 2011

Mælkekarton-kurv........


Jeg har lavet en mælkekarton-kurv efter denne DIY. Der er part 1, 2  og 3, som man skal igennem for at lave kurven. Husk at kigge efter, om man har vendt den på samme måde som på billedet. Jeg har brugt 10 mælkekartoner til at lave kurven. Den næste kurv jeg skal lave, skal jeg prøve at lave strimlerne lidt bredere. De første jeg prøvede med, var 3,5 cm, det var for bredt. Så nu har jeg lavet dem 3,2 cm og man kunne måske godt lave dem et sted imellem 3,3 og 3,4 cm. Kurven er til mine genbrugs-punge, som jeg skal have med på julemarked den 26.11. Spændende om der kommer sne-storm i år, det gjorde der sidste år og der var ikke så mange besøgende.

7 kommentarer:

  1. Hej Gitte.. Hvor er den fantastisk og sikke en god ide.. held og lykke med markedet:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Hej Gitte.
    Ej hvor det sejt med mælke kartonerne :) Det er da utrolig hvad du finder af ideer :)

    Glæder mig også til at se,når du får beklædt dine skrue låg :)

    SvarSlet
  3. Iben: Tak skal du have ;)
    Søs: Ja nu samler jeg jo igen, jeg har jo sendt mine ned til dig i Ungarn :)

    SvarSlet
  4. Hej Gitte.
    Ej hvor er det bare kreativt. Du er bare skrap til det der, med at lave noget af genbrugs ting.

    KH. Jette den kreative tante;)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fed!

    Har modtaget brevet fra dig med bogen og de flotte stykker papir! Tusind tak! Laver lige et indlæg senere på min blog:-)
    Vil du sende mig en mail med kontonummer, så skal jeg få overført penge til dig?
    Er ved at lave en lille pakke til dig, som kommer med posten snart:-)
    KH Dorthe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...